Fokus på kvaliteten i løsningen
Et stærkt logo skal have personlighed. En personlighed der matcher kvaliteten i de produkter virksomheden sælger samt den rådgivning og service virksomhedens kunder kan forvente at opleve.
Den designopgave kræver, at vi får et indgående kendskab til kundens virksomhed, så vi kan udvise passende respekt for virksomhedens historie og værdier.
Westergaard Gardiner har leveret gardiner og boligtekstiler i lange baner siden 1974 – det fortjener en vis respekt. Derfor var målet med at skabe et nyt logo til Westergaard Gardiner både at sende et tydeligt signal om, at Westergaard Gardiner følger med tiden, udviklingen og moden samtidig med, at de stadig har fokus på god kvalitet og godt håndværk – alt sammen siden 1974.
Typografierne og det konstruerede i logotypen giver logoet et feminint udtryk med et solidt ”fundament” i gardinerne. Referencen ’Siden 1974’ er ”kronen på værket” og fortæller historien om, at Westergaard har været i branchen i mere end 40 år – det vidner om kvalitet, håndværk og service fra øverste hylde.
Det siger kunden…
”Med ønsket om at give vores logo et nyt udtryk, nu hvor både bil og butik skulle dekoreres, har vi haft fornøjelsen af at samarbejde med Karsten fra Blikfang.
Karsten har lavet et flot layout, hvor både kvalitet, mange års erfaring og blikfang kommer til udtryk i det nye logo.
Efter mange år i branchen, hvor tiderne skifter og vi er stolte over vores håndværk, synes vi, at opdateringen af vores logo har ramt plet”.
– Bjarne og Mads Westergaard