Hvad nu hvis der er en anden og bedre måde at drive forretning på?
Efter 16 år i revisionsbranchen stiftede Camilla Mehlsen i 2014 virksomheden, Prospectu. Med en baggrund som statsautoriseret revisor har hun gennem årene arbejdet med en bred vifte af såvel private som offentlige virksomheder i mange forskellige brancher. Camilla har på den måde haft mulighed for at betragte talrige organisationer, kulturer og ledelsesstile.
Prospectu betyder ”Perspektiv” på latin. At have perspektiv betyder at vi kan se helheder og sammenhænge – og det er netop det, der er nøglen i Camillas arbejde med ledere og virksomheder. Tingene kan se helt anderledes ud fra et andet perspektiv. Og hvad mon man kan få øje på derfra?
Camillas grundlæggende filosofi er, at hvis vi alle bruger vores talent til at arbejde med det, vi brænder allermest for, vil vi som samfund blive langt mere rigt. Ikke kun økonomisk, men også kvalitativt.
Og ja, vi kunne vel ikke være mere enige.
Blikfang har, i tæt samarbejde med Attityde, udarbejdet nyt logo, grundlæggende grafisk identitet, annoncekampagne og diverse print. Camillas website har Attityde naturligvis stået for. Det kan du se på www.prospectu.dk