fbpx

Digital kampagne med fokus på pris

Digital kampagne med fokus på pris

”Mange drømmer om et håndlavet Multiform køkken, men tror ikke, at de har råd. Vi er nødt til helt konkret at vise dem, at det er muligt at få det til en pris, der kun er lidt højere end seriefremstillede køkkener.”
Dette var i al sin enkelthed opgaven, som vi blev stillet i slutningen af 2019. Et klart ønske om fokus på pris – uden at gå det mindste på kompromis med det elegante design og det solide håndværk, som Multiform altid har stået for.

Så hvordan italesætter man pris, uden at lyde hverken dyr eller billig? Kvalitet er holdbarhed – og holdbarhed er bæredygtighed. Når man investerer i et klassisk snedkerkøkken, så får man en løsning, der kan holde til at blive brugt i generationer. Klassiske køkkener går ikke af mode. Om 30 år vil du stadig synes, at det var prisen værd – hvilket er blevet hovedoverskriften på kampagnen.

Så hvad koster det så? Tja, hvad koster en bil? Det er et vidt begreb, og alt handler om tilvalg og fravalg. På multiform.dk finder du derfor nu fem komplette priseksempler på køkkener i forskellige materialer og med forskellige bordplader, hvidevarer og armaturer. Det er håndlavede snedkerkøkkener i kompromisløs kvalitet. De er prisen værd. Også om 30 år.

Som udgangspunk skulle kampagnen køre digitalt, men ingen kampagne bør udarbejdes udelukkende digitalt, med mindre det kun er dér, målgruppen færdes. Derfor tager kampagnen udgangspunkt i den gode idé med et klart budskab – og tilpasses herefter de medier, hvor målgruppen rammes bedst.

Udover strategiske tanker har vi leveret grafisk kampagneudformning, herunder ”Original edition”-ikon, 3D-renderinger af kampagnekøkkener, video bannere til SoMe og websites, annonceskabeloner og designoplæg på forskellige butiksmaterialer.

Tekst: Kristina Højholt
3D arbejde: Animato
Bannerproduktion: Better Banners